Ісландські нотатки. Частина 13: Схід та гора Кірк'юфелл

Ісландія, Фото, Мандрівки, Кірк'юфелл, Стиккісхолмур

На сході Ісландії вистачає гарненьких локацій, а їх близьке до Рейк'явіка географічне розташування робить їх одним із привабливих місць для подорожей. Один Кірк'юфел з водоспадом чого варті!

Як я вже казав із Вестфйордів ми чимдуж помчались на південь в сторону Рейк'явіка. У нас ан цей день було заплановано багато чого. Наприклад, відвідини гори Кірк'юфел, одого з найвизначніших і найвідоміших місць Ісландії. І нам дуже пощастило, що в Ісландії в цю пору року так світло вночі, бо до кемпінгу ми доїхали вже пізно "вночі" :) Але про все по порядку.

З Вестфйордів ми по дамбі повернулись на "материкову" частину Ісландії. Погода потроху псувалась, але нас це не турбувало.

Iceland`s West

По дорозі нам зустрілася ось таке місцеве гаряче джерельце з перевдяшальнею. Щоправда ми поспішали, тому так і не скупались :(

Iceland hot springs

Iceland mountain river Flowers

По дорозі ми за'їхали в містечко Стиккісхолмур (Stykkishólmur). З цвікавого там ось така церква у вигляді космічного корабля та досить великий і симпатичний як для такого малого міста порт.

Stykkishólmur church

Stykkishólmur harbor

Але ми там затримались ненадовго і тут же погнали далі на захід по порізаній фіордами Ісландській землі.

Iceland fjords

Поки вдалині не замаячив Кірк'юфелл (Kirkjufell):

Kirkjufell

А ось і він сам красунчик. Як неважко здогадатись назву свою він отримав від схожості з церквою.

На жаль, під час подорожі ми не знали про відомі водоспади і тому до них не дійшли :(

Потім ми об'їхали найзахіднішу точку "материкової" Ісландії. Там теж мали бути гарні оку місця, але ми щось їх не знайшли. А хоча ні: там таки було місце де випадково копали чи то криницю, чи то погріб і знайшли череп мамонта. Він дійсно здоровецький! Висів наче на вході в погріб під сходами.

Вже далеко за північ ми дістались до кемпінгу.

Наступного дня нас чекала ще одна невелика прогулянка Рейк'явіком - ми їздили на поромі на острів Відей, але про це я вже писав в статті про Рейк'явік. Надвечір в хостелі ми познайомились із парою зі швейцарії, які теж переїхали на деякий час в Ісландію працювати і подорожувати (вони якраз працювали в хостелі).

В останній у нас була ще цікава подорож по південному заходу Ісландії недалеко від аеропорта Кефлавік. Ми побували у відомій Голубій Лагуні (Blue Lagoon) - найвідомішому гарячому джерелі Ісландії. Також ми були ще в одному місці цимось схожим на Хверір (там теж смерділо нелюдськи). А ввечері цього ж дня ми вже сідали в літак аби сказати "бувай" гостинній і мальовничій Ісландській землі. З надією знову туди повернутись...

Keflavik Airport

Гік, програміст, турист, мандрівник, фотограф-аматор, кендока (фехтувальник), велосипедист і (майже) байкер :)